Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

RAJENDRA DASH

Romance

2  

RAJENDRA DASH

Romance

ଅଳସୀ ପ୍ରିୟା

ଅଳସୀ ପ୍ରିୟା

1 min
226



ଆଳସ୍ୟ ଭରା ସୂର୍ଯ୍ୟର ସଦ୍ୟ କିରଣ ସହ, ଅଳସ ଭାଙ୍ଗି ଯେବେ କୁହ କିଛି ପଦ କଥା

ସେ କଥାର ମାଦକତା ଆଗେ ପ୍ରିୟା ତୁମ ଚୁମ୍ବନ ବି ଲାଗେ ତୁଛ;


ଆଖି ମଳି ମଳି ଖୋଲ ଅନ୍ନିଚ୍ଛl ସହ, ଓଠରୁ ଗ୍ରୀବା ଯାଏଁ ଲାର ରସ ବନେଇଥିବା ସେ ରାସ୍ତା

ବିଶ୍ଵାସ କର ଲାବଣ୍ୟବତୀ ର ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ତା' ଆଗେ ଲାଗେ ମିଛ ।


ଅଧୁଆ ମୁହଁରେ ତୁମ ଅଜାଣତେ, ଚମକି ଉଠେ ତୋଫା ଚକ୍ଚକ୍ ମୋତି ପରି ଦନ୍ତ ମାଳ

ଭାସି ଆସେ ପ୍ରଭାତର ପ୍ରଥମ ଅଭିବାଦନ, ତା' ସହ ଏକ ମଧୁର ଗନ୍ଧ;


ଧୀରେ ଧୀରେ ଜକେଇ ଆସୁଥିବା, ଛାଡିବାକୁ ଅନାଗ୍ରହୀ ଆଖିର ସରୁ ତରଳ

ତୁମ ପ୍ରଥମ ହIଇ ମାରିବାର ଶବ୍ଦ ବି ସୃଷ୍ଟି କରେ ସତେ ମନୋହର ଛନ୍ଦ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance