Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Classics

4.0  

ବି. ନିରୁପମା

Romance Action Classics

ଅଧା କୃଷ୍ଣ ଅଧା ରାଇ

ଅଧା କୃଷ୍ଣ ଅଧା ରାଇ

1 min
166


ଏ କି ରୂପ ତୁମ ଦେଖାଅ ହେ ଶ୍ୟାମ

ଅଧା କୃଷ୍ଣ ଅଧା ରାଇ,

ତୁଚ୍ଛାରେ କାହିଁକି ରାଧାକୁ ଡକାଅ

ମୋହନ ମୁରଲୀ ବାଇ ।


ତୁମ ଲାଗି ନିତି ଗଞ୍ଜଣା ସହୁଛି

ନ ଥାଇ ବି ତା'ର ଦୋଷ,

ତେଣୁ କରି ସିନା ବେଳେବେଳେ ସିଏ 

ବହୁଅଛି ଟିକେ ରୋଷ ।


କହି ପାରୁନି କି ସହି ସେ ପାରୁନି

ତା' ହୃଦ ବେଦନା ଯାହା,

କହିବାକୁ ଗଲେ ଭୁଲେଇ ଦେଉଛ

ମିଠା କଥା କହି ନାହା ।


ତୁମରି ଉପରେ ଭରସା କରି ସେ

ଆନମନା ହୁଏ ଖାଲି,

କହିଛି-"ଶ୍ୟାମଙ୍କୁ ପଚାରି ବୁଝିବ

ଗଲେଣି କି ମୋତେ ଭୁଲି !!"


ଏଠି ଆସି ଯାହା ଆଖିରେ ଦେଖୁଛୁ

ପରତେ ହେଉନି ଜମା,

ରାଧା ଆଉ କୃଷ୍ଣ ଭିନ୍ନ ଅଙ୍ଗ ନୁହେଁ

ଦୋଷଥିଲେ କର କ୍ଷମା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance