Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudesna Swain

Romance

3.9  

Sudesna Swain

Romance

ବେସାହାରା ପଥିକ

ବେସାହାରା ପଥିକ

1 min
228


ପ୍ରେମର ବାଟରେ ପାଦ ଥାପୁ ଥାପୁ 

ମୋତେ ଏକା କରିଦେଇ ଚାଳିଗଲ 

ଜଳ ବିନା ବୃକ୍ଷ ବଞ୍ଚିବ କେମିତି 

ଆଗ ପଛ କିଛି ନ ବିଚାରି 

ବୃକ୍ଷ ଠାରୁ ନୀର ଅଲଗା କରିଲ 

ଏତେ ସ୍ୱାର୍ଥ ପର ତୁମେ କେମିତି ସାଜିଲ 

ନିଜ ତୃଷ୍ଣା ମେଣ୍ଟିବାରୁ ମୋତେ ଏକା କଲ 

ପ୍ରେମର ପଥରେ ପାଦ ଥାପୁ ଥାପୁ 

ମୋତେ ଏକା କରିଦେଇ ତୁମେ ଚାଲିଗଲ 

ଦିଗହରା ବାଟୋଇ ର ପାଥେୟ ହୋଇଲା 

ନୂଆ ବନ୍ଧୁଟିଏ ଆଶିଯେ ମିଳିଲା 

ଅଜଣା ବନ୍ଧୁକୁ ମୋର ପ୍ରିୟ ବନ୍ଧୁ କଲି 

ମନର ମଣିଷକୁ ମୋର ହୃଦୟରୁ କାଢ଼ିଲି 

ସୁଖ ଦୁଃଖ ର ସାଥି ହୋଇ ମୋ ସହ ଚାଲିଲା 

ଅବାଟକୁ ଯିବାପାଇଁ ବାରଣ କରିଲା 

ବନ୍ଧୁତାର ସେନେହରେ ମୋତେ ବାନ୍ଧିଦେଲା 

ବେସାହାରା ବାଟୋଇ ର ବାଟୋଇ ସାଜିଲା 

ପ୍ରେମର ପଥରେ ପାଦ ଥାପୁ ଥାପୁ 

ମୋତେ ତୁମେ ଏକା କରି ଚାଲିଗଲ 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance