Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Tragedy

3  

Niranjan Mishra

Tragedy

ଅବୁଝା ଜହ୍ନ

ଅବୁଝା ଜହ୍ନ

1 min
192



ଯେତେ ବୁଝାଇଲେ ବୁଝୁନାହିଁ କିଆଁ

ଅମାନିଆ ହେଲା ମନ ।

ଜହ୍ନକୁ ଦେଖିଲା ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତିରେ

ଭାବିଲା ଅବୁଝା ଜହ୍ନ ।


ଅବୁଝା ଜହ୍ନକୁ ବୁଝାଇବ କିଏ

ଅଭେଦ ପୀରତି ତାର ।

କୁମୁଦିନୀ ପାଶେ ସଦା ରହିଥାଏ

କେବେ ନହୁଏ ଅନ୍ତର ।


ଭସା ବାଦଲଟା କୁଆଡୁ ଆସିଲା

ଜହ୍ନକୁ ଦେଲା ଘୋଡାଇ ।

ପୀରତିରେ ଭଟ୍ଟା ପଡିବ କାହିଁକି

କୁମୁଦିନୀ ଅଛି ଚାହିଁ ।


ଜହ୍ନ ଉଇଁବାରୁ ଫୁଟି କୁମୁଦିନୀ

ଚାହିଁଥିଲା ତା ପ୍ରିୟକୁ ।

ହଠାତ୍ ଆସିଲା ଭସା ବାଦଲଟା

ଉହାଡ କଲା ଜହ୍ନକୁ ।


ଯେତେ ବୁଝାଇଲେ ବୁଝୁନାହିଁ ଜହ୍ନ

ଚାଲିଯିବ ସେ ବାଦଲ ।

ଜହ୍ନ ଭାବୁଅଛି ତୁଛାଟାରେ ମତେ

କରେ କିଆଁ କଲବଲ ।


ଉଆଁସ ରାତିର ଅନ୍ଧକାର କଥା

ମନେ ପଡିଯାଏ ତାର ।

ବଇରୀ ସାଜେ ସେ ପୀରତିରେ ଭଟ୍ଟା

ପଡେ ହେଲେ ଅନ୍ଧକାର ।


ବରଷା ସୁଧାକୁ ଚାନ୍ଦିନୀ ରାତିରେ

ଚକୋରୀ ସେ କୁମୁଦିନୀ ।

ଟାକି ରହିଥାଏ କାନ୍ତ ଘନରସେ

ଚକୋରୀ ଯଥା କାମିନୀ ।


ଭସା ବାଦଲଟା ଭାସି ଯାଇଥାନ୍ତା

ବରଷା ଆସିଲା ଧାଇଁ ।

ଘୋର ଗରଜନ କରି ଆସି ଘନ

ଜହ୍ନକୁ ଦେଲା ଘୋଡାଇ ।


ଯେତେ ବୁଝାଇଲେ ନ ବୁଝିଲା ଜହ୍ନ

ଅବୁଝା ହେଲା ତା ମନ ।

ବିଧିର ବିଧାନ କେ କରିବ ଆନ

ଏ ତା କପାଳ ଲିଖନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy