Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarshani Mahapatra

Abstract Children

4  

Priyadarshani Mahapatra

Abstract Children

ଅଭିଯୋଗ

ଅଭିଯୋଗ

1 min
408


ଚନ୍ଦ୍ରମା ରାତ୍ରିରେ ଦିଶେ ବୋଲି କେବେ

କରେନାହିଁ ଅଭିଯୋଗ,

କୃଷ୍ଣବର୍ଣ୍ଣ ରାତ୍ରି ପାଇଁ ତାର କେବେ

କମେ ତ ନାହିଁ ସରାଗ ।


ରଜନୀ ଅଟଇ କଳା ବୋଲି ସିନା

ଜହ୍ନ ଲାଗଇ ସୁନ୍ଦର,

ତା ଭିତରେ ପୁଣି ଠେକୁଆର ଚିତ୍ର

କରେ ତାକୁ ମନୋହର ।


ଗୋଲାପ ସମୀପେ ଥାଏ ଏତେ କଣ୍ଟା

ତଥାପି ସେ ହସୁଥାଏ,

ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ ସଭିଙ୍କ ଠାରୁ ସେ

ସେନେହ ଆଦର ପାଏ ।


ତଟିନୀର ଜଳ ଅଟଇ ମଧୁର

ତଥାପି ମିଶେ ସାଗରେ,

ସମୁଦ୍ରର ପାଣି ଲବଣାକ୍ତ ବୋଲି

ଘୃଣା ନଥାଏ ତା ଠାରେ ।


ସୌଦାମିନୀ ଖେଳେ କଳାମେଘ କୋଳେ

ନ ଥାଏ ତାର ଆପତ୍ତି,

ମନ୍ଦିର ମଶାଣି ଯେଉଁଠି ଥିଲେ ବି

ତୁଳସୀ ପାଏ ଆଦୃତି ।


ସଂବାଳୁଆରୁ ତ ପ୍ରଜାପତି ଜନ୍ମେ

ଫୁଲ କରେ ତା ଆଦର,

ପଙ୍କ ଭିତରେ ବି ନଳିନୀ ଫୁଟଇ

ତଥାପି ସେ ମନୋହର ।


କଳଙ୍କର ଦାଗ ହୋଇବ ସୁନ୍ଦର

ଆମେ ଥରେ ମନକଲେ,

ଦୁଃଖ ଭିତରେ ବି ହସ ଚହଟିବ

ଅବିରତ ଚେଷ୍ଟା ଥିଲେ ।


ସବୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବସ୍ତୁ ସଭିଙ୍କୁ ଜୀବନେ

କଦାପି ମିଳି ନଥାଏ,

ସେ ହୁଏ ମଣିଷ ପ୍ରାପ୍ତ ବସ୍ତୁ ସବୁ

ଶ୍ରେଷ୍ଠ କରିପାରେ ଯିଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract