Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyadarshani Mahapatra

Classics Inspirational Children

3  

Priyadarshani Mahapatra

Classics Inspirational Children

ମାଟି

ମାଟି

1 min
141


କୋଟି ନର ନାରୀ ଶ୍ୱାପଦ ପାଳିକା,

ତନୁରେ ଶୋଭିତ କୁସୁମ କଳିକା ।


ଖଣିଜ ସମ୍ପଦ ସମ୍ଭାରେ ପୂରିତା,

ପାଦପ ମାଳିନୀ ପୁଷ୍ପ ସୁଶୋଭିତା ।


ତାହା କୋଳେ ପଡ଼ି କାନ୍ଦିଥିଲି କୁଆଁ,

ଅଳି କରି କେତେ ଧରୁଥିଲି ରାହା ।


ଜନନୀ ପରି ସେ ଅଙ୍କେ ଖେଳାଇଛି,

ବିପଦେ ଆପଦେ ସାହା ମୋ ହୋଇଛି ।


ଶାଗ, ମୁଗ, ବିରି, ପରିବା, ତଣ୍ଡୁଳ,

ତା ବକ୍ଷୁ ସମ୍ଭବ ହୁଅନ୍ତି ସକଳ ।


ଖାଦ୍ୟ ବି ଦେଇଛି ବସ୍ତ୍ର ବି ଦେଇଛି,

ନିଜ ବୁକୁ ଚିରି ଗୃହ ଯୋଗାଇଛି ।


ସଭିଙ୍କ ମୁଖରେ ଦେଉଛି ଆହାର,

ସେବା କରି ସାଜିଛି ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପର ।


କେତେ ତରୁଲତା ପଶୁପକ୍ଷୀଗଣ,

ସଭିଙ୍କୁ କରିଛି ଦେହରେ ଧାରଣ ।


ସର୍ବେ କରନ୍ତି ତା ଦେହେ ବିଚରଣ,

ଦିଅନ୍ତି ତାହାକୁ ଅମାପ କଷଣ ।


ନୀରବରେ ସବୁ ଯାଏ ସିଏ ସହି,

ବାଣ୍ଟୁଥାଏ ହସ ଲୁହ ସବୁ ପିଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics