Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

S Nayak 😊

Abstract Tragedy Others

4  

S Nayak 😊

Abstract Tragedy Others

ଅଭିଶପ୍ତ ଅନ୍ଧାର

ଅଭିଶପ୍ତ ଅନ୍ଧାର

1 min
439


ଅମା ଅନ୍ଧାରର ଏ ସମୟ ଆଜି

                 ଅଭିଶପ୍ତ ପରି ଲାଗେ ।


ତୁମ ବିନା ସାଥୀ ଏ ମୂହୁର୍ତ୍ତ ଆଜି

                 ଅନନ୍ତ ଯୁଗ କି ଲାଗେ ।


ଛଳ ଥିଲା ତୁମ ପ୍ରଣୟ ପୀରତି

                 ସବୁ ଦିଗହରା ଲାଗେ ।


ସୁନ୍ଦର ଥିଲା ସେ ତୁମ ଅଭିନୟ

                 ସବୁ ତୁଚ୍ଛ ତୁଚ୍ଛ ଲାଗେ ।


ବିଦାୟ ନବାର ଥିଲା ଯଦି ପ୍ରିୟ

                     ସାଥେ କିମ୍ପା ଚାଲିଥିଲ ।


ହସ୍ତେ ହସ୍ତ ଦେଇ ବାହୁ ବନ୍ଧେ ନେଇ

                      ଆଲିଙ୍ଗନ କରିଥିଲ ।


ପୀରତି ରାଇଜେ ଅକାଂକ୍ଷା ଜନ୍ମାଇ

                      ସ୍ୱପ୍ନ ଘର ତୋଳିଥିଲ ।


ମନ ଅଭ୍ୟନ୍ତରେ ଜାଗା ଟିଏ କରି

                      ହୃଦେ ମୋର ରହିଥିଲ ।


କେଡେ ସେ ବ୍ୟାକୁଳ ମନ ହୁଏ ଜାଣ

                    ଦିବା ରାତ୍ରି ଝୁରି ହୁଏ ।


ନାହିଁ ଦିବା ରାତ୍ରି ନାହିଁ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ

                    ସଦା କ୍ଷତଯୁକ୍ତ ହୁଏ ।


ତା ପ୍ରିୟ ମଣିଷ କାହୁଁ ଗଲା ବୋଲି

                     ଖୋଜି ପାଗିଳି ସେ ହୁଏ ।


ବୁଝେଇ ପାରେନି ନିଜେ ସେ ମନକୁ

                      ପ୍ରେମେ ଜର୍ଜରିତ ହୁଏ ।


କାଳିମା ଅନ୍ଧାରେ ଲୁଚି ଯାଏ ମୋର

                   କୋହ ଭାବ ଭରା ଅଶ୍ରୁ ।


ନିର୍ଜନତା ଭରା ଶୂନ୍ୟତା କୁ ଦେଖି

                   ନିରନ୍ତରେ ବହେ ଅଶ୍ରୁ ।


ଯେବେ ସେ ବ୍ୟାକୁଳ ହୋଇ ବହି ଯାଏ

                   ଗମ୍ଭିର ପୂର୍ଣ୍ଣ ସେ ଅଶ୍ରୁ ।


ଅଶ୍ରୁ ଧାରେ ମୋର ଭାବନା ଅପାର

                    ଭାବ ଘେନି ବହେ ଅଶ୍ରୁ ।


କେଡେ ଛଳ ଥିଲା ପ୍ରେମ ଯେ ତୁମ୍ଭର

                   ଭବ୍ୟ ଅଭିନୟ କଲ ।


କେଡେ ହାସ୍ୟ ଥିଲା ପ୍ରେମ ଯେ ତୁମର

                   କ୍ଷଣକେ କନ୍ଦେଇ ଦେଲ ।


ନାହିଁ ମୋ ଭରସା ରଖି ନାହିଁ ଆଶା

                    ଭରସା ମୋ ଚୂର୍ଣ୍ଣ କରିଲ ।


ମନ ଆଚମ୍ବିତ ଗମ୍ଭିର ଆଘାତ 

         କ୍ଲେଶ ଦରଦ ଯେ ବୋଳିଲ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract