Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sadananda Sahoo

Abstract Others

4  

Sadananda Sahoo

Abstract Others

ଅଭିପ୍ରାୟେ ଅଭିମତ

ଅଭିପ୍ରାୟେ ଅଭିମତ

1 min
164



ଅଭିପ୍ରାୟେ ଲେଖେ କବିତା ମୁଁ କେତେ

    ମାନ ଅଭିମାନେ ପୁଣି

ଜୀବନ ଯାତ୍ରାରେ ଲେଖନୀର ଧାରେ

     ହସ କାନ୍ଦ ଭରେ ଜାଣି ।


 ସମାଜର ଛବି ଲେଖନୀରେ ଆଙ୍କି

     ବିବାଦରେ ହୁଏ ଯୋଡି  

ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି ପାରେ ନାହିଁ ସହି

     ନୀରବରେ କରେ ରଡି   ।


ଆଶା ଆକାଂକ୍ଷାର ନ୍ୟାୟର ବିଚାର

     ନିଷ୍ପେସିତ ଠାରୁ ଦୂରେ

ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ ପ୍ରତିବାଦ କରେ

     ଲେଖନୀର ଧାରେଧାରେ  ।


ଦୁର୍ବଳ ଉପରେ ସବଳ ପ୍ରହାର

    ନିତି ଦେଖୁଛି ଏ ଆଖି  

କେତେବା ସହିବ ନିରୀହ ମଣିଷ

    ଧରମକୁ ରଖି ସାକ୍ଷୀ   ।


ଅତିଷ୍ଠ ହେଲିଣି ବ୍ୟଭିଚାର ଦେଖି

     ନିରବୀ ଗଲାଣି କଣ୍ଠ

ଲେଖନୀ ଫରଦ ହେଲାଣିତ ପୁର୍ଣ୍ଣ

     ନାହିଁ ଆଉ ଅବଶିଷ୍ଟ ।


ରାକ୍ଷସ କବଳେ ଶିଶୁ ବଳିପଡେ

    ଦୁଷ୍କର୍ମେ ବ୍ଯାଧିତ ହୋଇ

ସେ ନରପିଶାଚ ବୁଝ ନାହିଁ ସତ

   ରକ୍ତ ମାଂସ ଖାଏ ଝୁଣି  ।


ହେଶ୍ରେଷ୍ଠ ମାନବ  ଧର୍ମକର୍ମ କର

     ପାପର ବିଲୟ ହେବ

ଆସିବ ସୁଦିନ ହେବ ସୁଖୋଦୟ

    ସର୍ବୋତ୍ତମ ଅନୁଭବ ।


କବିତାର ପଂକ୍ତି ଅସମ୍ପୁର୍ଣ୍ଣ ଅଛି

    ଜଞ୍ଜାଳରେ ତଵ କବି  

ଅକୁହା କଥାବି ରହିଗଲା କିଛି

   ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ  ବଖାଣିବି  ।



Rate this content
Log in