Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudhanshu Sekher jena

Abstract Thriller

4  

Sudhanshu Sekher jena

Abstract Thriller

ଅଭିମାନ

ଅଭିମାନ

1 min
365


ତୁମ ଅଭିମାନ ପାଖେ

ନିଜକୁ ବାନ୍ଧି ମୁଁ ରଖିଛି,

କେ ଜାଣି କାହିଁକି 

ତୁମ କଥା ମନେ ପଡୁଛି ।


ସବୁ ପରେବି ତୁମକୁ ଚାହୁଁଛି 

କଣେଇ କଣେଇ ତୁମ 

ପ୍ରତିଛବି ସୁନ୍ଦରତାକୁ ଦେଖୁଛୁ,

ଅନାବନା ଶବ୍ଦ ଭାବନାକୁ ଆସୁଛି 

ତୁମକୁ କହିବା ପାଇଁ ସାହସ କରିକି ପାରୁଛି ।


ତୁମ ଆଖି କଜଳର ଗାର

କରେ ମୋତେ ମତୁଆଲା,

ତୁମେ ଏମିତି ସଜେଇ ହେଲେ

ନିଜକୁ କରେ ମୁଁ ଘାଇଲା ।


ହେ ମେଘନାଦ ରହି ତୁ ଯା

କଳା ବାଦଲକୁ ସାଙ୍ଗେ ରଖିଥା,

ଅଭିମାନୀ ପ୍ରିୟା ମୋ ଅଳି ଯେ କରିଛି

ଅଦିନିଆ ବର୍ଷାରେ ଭିଜିବାକୁ ମନ ସେ କରିଛି ।


ତା ସହ ମୋର ହୋଇ ନାହିଁ ଦେଖା

ତା ଭାବନା ସହ ହୁଏ ମୋର କଥା ବାର୍ତ୍ତା,

ମଳୟ ପବନ ପ୍ରକମ୍ପିତ କରେ ହୃଦୟ ମୋର

ଜାଣେନା ତା ସହ ଦେଖା ହେବେ କି ମୋର ।


ଅଜଣା ଶବ୍ଦକୁ ସଜାଉଛି ମୁହିଁ

ମନର ଭାବନାକୁ

ମନେ ରଖି ପାରୁ ନାହିଁ ମୁହିଁ,

ତୁମ ପ୍ରତିଛବି ଦେଖି ବିତୁଛି ମୋ ଦିନ 

ଥରେ ଆସି ଦେଖି ଯାଅ ଏ ହତଭାଗାର ମନ ।


ମନ କଥା କଣ ମନରେ ରହିବ,

ତୁମ ସହ ମୋର କେବେ ଦେଖା ଯେ ହୋଇବ

ରକ୍ତ ରଞ୍ଜିତ ଏକ ନାଲି ଗୋଲାପକୁ ନେଇ,

ତୁମ ପାଖେ ମୋ ନିଜକୁ ସମର୍ପିତ କରିବି ମୁହିଁ ।


ଅଭିମାନୀ ପ୍ରିୟା ବୁଝି ତୁ ଯା

ଅଭିମାନ କରି

ମୋ ମନ ଭାଙ୍ଗି ନ ଦେଇଯା।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract