Sudhanshu Sekher jena

Classics Others

4  

Sudhanshu Sekher jena

Classics Others

ଅସପୂର୍ଣ୍ଣ

ଅସପୂର୍ଣ୍ଣ

1 min
352


ଅସପୂର୍ଣ୍ଣ ଶବ୍ଦକୁ,

ସପୂର୍ଣ୍ଣ କେମିତି ବା କରିବି!

ତୁମ ପାଖେ କିଛି ଶବ୍ଦ,

ନୀରବରେ ନେଇକି ପାରିବି!


ସପୂର୍ଣ୍ଣତାର କିଛି ଅଂଶ,

ଦୁହେଁ ଆଣିକି ପାରିବା।

ଅସପୂର୍ଣ୍ଣତାକୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରିବା ପାଇଁ

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ହାତ ଧରିକି ନେବା।


କାଳ୍ପନିକ ଶବ୍ଦକୁ,

କେମିତି ବା ମୁଁ ଲେଖୁଛି।

ଅସପୂର୍ଣ୍ଣତା ପାହାଚରେ,

ସପୂର୍ଣ୍ଣତା ମୁଁ ଖୋଜୁଛି।


ସମୟର ମୂଲ୍ୟ,

ମୁଁ ସେହି ଦିନ ବୁଝିବି।

ଅସପୂର୍ଣ୍ଣତା ସପୂର୍ଣ୍ଣତା,

ପୂର୍ଣ୍ଣ ଯେବେ କରିବି।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics