ମୋ ପାଇଁ ଶବ୍ଦ ମୋ ପାଇଁ ଶବ୍ଦ
ଛନ୍ଦ ଅଳଙ୍କାର ରଖି ଭରପୁର ଗଢୁଥିଲେ ସେ ଉପଧା, ନିୟମ କୁ ଭରି ଦେଖି ମିତ୍ରାକ୍ଷରୀ ବଢିଲା ମୋ ଶରଧା । ଛନ୍ଦ ଅଳଙ୍କାର ରଖି ଭରପୁର ଗଢୁଥିଲେ ସେ ଉପଧା, ନିୟମ କୁ ଭରି ଦେଖି ମିତ୍ରାକ୍ଷରୀ ବଢ...
ଖୁସିରେ ଭିକ୍ଷୁକ ପାଗଳ ହୋଇଲା ଶବ୍ଦ ବରଷିଲା ହୃଦ ମନ୍ଦିରେ ପଡ଼ିଗଲି ବନ୍ଧା ସେ ଶବ୍ଦ ଆଗରେ ଛନ୍ଦି ହୋଇଗ... ଖୁସିରେ ଭିକ୍ଷୁକ ପାଗଳ ହୋଇଲା ଶବ୍ଦ ବରଷିଲା ହୃଦ ମନ୍ଦିରେ ପଡ଼ିଗଲି ବନ୍ଧା ସେ ଶବ୍ଦ ...
ମାଆ ମାଆ
ଅଜଣା ଚିଠି ଅଜଣା ଚିଠି
ସେ କବି ସେ କବି