Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

PRIYANKA SAHOO

Inspirational

4.5  

PRIYANKA SAHOO

Inspirational

ମୁଁ ବି ଅନୁପ୍ରେରିତ

ମୁଁ ବି ଅନୁପ୍ରେରିତ

1 min
194


ପରିଚିତ ଜଣେ ଲେଖୁଥିଲେ ଦିନେ

ମୋ ପାଖେ, କବିତା ବସି,

ଆହା କି ସୁନ୍ଦର ଶବ୍ଦ ଯେ ତାଙ୍କର

ପଢୁଥିଲି ମୁହିଁ ହସି ।


ଛନ୍ଦ ଅଳଙ୍କାର ରଖି ଭରପୁର

ଗଢୁଥିଲେ ସେ ଉପଧା,

ନିୟମ କୁ ଭରି ଦେଖି ମିତ୍ରାକ୍ଷରୀ

ବଢିଲା ମୋ ଶରଧା ।


ଭାବିଲା ମୋ ମନ ଧରିବି କଲମ

ମୁଁ ବି ହେବି କବୟିତ୍ରୀ,

ପଢିଲି ନିରେଖି ତାଙ୍କ ଠାରୁ ଶିଖି

ହେଇଗଲି ମୁହିଁ ଛାତ୍ରୀ ।


ଭାବନାରେ ହଜି ପ୍ରେରଣାରେ ମଜ୍ଜି

ଗଢେ କବିତା ମନ୍ଦିର,

ଗୁରୁ ମୋ ଦେବତା ସିଏ ଜ୍ଞାନ ଦାତା

ତୋଳିଲି ଶବ୍ଦ ମହ୍ଳାର ।



Rate this content
Log in