Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRIYANKA SAHOO

Inspirational

2  

PRIYANKA SAHOO

Inspirational

ଅଙ୍ଗେ ନିଭା କଥା

ଅଙ୍ଗେ ନିଭା କଥା

1 min
229


ରକ୍ଷଣଶୀଳ ପରିବାରେ ଜନମି

ସହିଛି କେତେ ଯାତନା,

ଲୁହ ଲହୁ ଭରା ମୋର ପିଲାଦିନ

ଅକୁହା ସେଇ ବେଦନା ।


ଦେଖି ନାହିଁ କେବେ ବାପାଙ୍କର ମୁଖ

ସ୍ନେହ ତ ସାତ ସପନ,

ଲଢେଇ କରି ମୁଁ ବଞ୍ଚିବା ଶିଖିଛି

କେବେ ହାରି ନାହିଁ ମନ ।


ବଡ଼ ହେଲା ପରେ ବଢିଲା ସମସ୍ୟା

ସାମ୍ନା କଲି ପ୍ରତିବାଦ,

ଡୋରି ବାନ୍ଧି ନି ପୁସ୍ତକେ ମୋର,ମନ

ଆଗେଇବି ଦୁଇ ପାଦ ।


କଷ୍ଟକରି ପଢିଥିଲି ବୋଲି ପାଠ

ଆଜି ହେଲି ମୁଁ ସମର୍ଥ,

ମୁଣ୍ଡ ଟେକି ବାଟ ଚାଲୁଛି ଗାଁ ଦାଣ୍ଡେ

କହିବେନି ଅପଦାର୍ଥ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational