Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Chittaranjan Nanda

Action Inspirational Others

4  

Chittaranjan Nanda

Action Inspirational Others

ଆକାଶ କଇଁଆ ଚିଲିକା ମାଛ

ଆକାଶ କଇଁଆ ଚିଲିକା ମାଛ

1 min
950



ଆଖିରେ ସଵୁ ଦେଖୁଛେ, ଅନ୍ୟର 

ଭଲ ଓ ମନ୍ଦ କାମକୁ,

ଦେଖୁଛେ ଅନ୍ୟର ଭୁଲ୍ ଗୁଡିକୁ, ନିଜର 

ଭଲ ଓ ଭୁଲ୍ କୁ ।


ଅନ୍ୟର କିଛି ଭୁଲ୍ କୁ ସବୁ କହୁଛେ

ବଡ ପାଟିରେ,

ନିଜର ଭୁଲ୍ କୁ ଜାଣି ରଖୁଛେ ନିଜ 

ଅନ୍ତର ଭିତରେ ।


ଥାଆନ୍ତା ଯଦି ମନ ମଧ୍ୟରେ ସରଳତା 

ସୁଶିକ୍ଷା ସଂସ୍କାର 

ଛୁଆ ଦିନୁ ସମାଜେ ଶିକ୍ଷା କରିଥିଲେ 

ନିର୍ଭୀକ ହେବାର  ।


ନିଜ ଦୋଷ ଗୁଡିକୁ ସେଇ ଲୋକ

ଲୁଚାଇ ନଥାନ୍ତି

ଦୋଷ ଗୁଡିକରୁ ଶିଖି ସେ ସବୁ 

ସଜାଡି ଥାଆନ୍ତି ।


କିଛି ମଣିଷ ହୃଦୟେ ଲୁଚାଇଥାନ୍ତି 

ଅନନ୍ତ ଯାତନା 

ସର୍ବଂସହା ହୋଇ ନିଜ କୋହରେ 

ରୁହନ୍ତି ଅଜଣା ।


ସରଳ ସତୁଆ ମଣିଷ ପାଇବେନି 

ଭୋଟ, ଏ ଗଣତନ୍ତ୍ରରେ

ନୋଅଟ ଦେଇ ସେ କଅଣ ଭୋଅଟ 

କିଣି ପାରିବେରେ ।


କିଛି ବ୍ୟକ୍ତି, ମିଛକୁ ଜାଣି ପରା ଭାରି 

ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି

ସର୍ବଦା ସତ ପଥର ମଣିଷଠୁ 

ଦୂରେଇ ଯାଆନ୍ତି  ।


ସେହି ଲୋକ ମାନଂକର ନଥାଏ 

ମାନ କି ସମ୍ମାନ

ଗର୍ବ, ହିଂସା ଅହଂକାର ତା'ର ତ 

ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଭୂଷଣ ।


ଭୁଲ୍ ଜାଣିଛି, ଜାଣି ତ ସେ ସର୍ବଦା 

ରହେ ଅଜଣା 

ସେ ଅନୁତାପ କରିବ, ଭାବିବାଟା 

ଖାଲି ବୃଥା ସିନା ।


ସେପରି ଲୋକ ଜନତାର ସେବା,

କରିବେ କପରି

ଭୋଅଟ କିଣି ନେତା ହୋଇଛି ସୁନ୍ଦର 

ସପନ ଆସିବନି ତ ଫେରି ।


ସେ ସୁନାମି ଉଠିଛି ଏ ଭାରତରୂପୀ 

ସାଗର ବୁକୁରେ

ସୁନ୍ଦର ସମାଜ ଗଠନ, ଆକାଶ କଇଁଆ 

ଚିଲିକା ମାଛ, ଆମ ମନରେ ।


Rate this content
Log in