Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ଆଦର

ଆଦର

1 min
277



ସ୍ନେହ ମମତାର ବିନା ଆଦରରେ

     କେ କାହା ଘରକୁ ଯାଏ

ଆଦର ନ ଥିବା ଜାଗାରେ ଭୋଜନ 

     କିଏ ଅବା କରି ଥାଏ ?

ଆଦର ଯେଉଁଠି ରହିଥାଏ ସେଠି

    ସମ୍ମାନ ବି ରହିଥାଏ

ଏଇ ସମ୍ମାନର ପାଇଁ ଏ ମଣିଷ 

   ସମ୍ପର୍କ ରଖିଣ ଥାଏ ।

ମାଆର ଆଦର ଭୁଲି ତ ହୁଏନା

    ପିଲା ଖୋଜୁ ଥାଏ ନିତି

ଯେଉଁଠି ସେନେହ ଆଦର ପାଆନ୍ତି 

    ସେଇଠି କି ସିଏ ଯାନ୍ତି ।

ଆଦର କରିଲେ ପଶୁ ପକ୍ଷୀ ପୁଣି

     ସାଥିରେ ସର୍ବଦା ଥାନ୍ତି 

ବିନା ଆଦରରେ ସମ୍ପର୍କ ଯେ ଭଙ୍ଗେ

    ପାଖରୁ ଦୂରେଇ ଯାନ୍ତି ।

ଆଦର ନ ଥିଲେ ମିତ୍ର ଦିନେ ପୁଣି

     ଶତ୍ରୁ ବି ପାଲଟି ଯାଏ

ଶତ୍ରୁଟିଏ ଯଦି ଆଦର ସେ ପାଏ

     ମିତ୍ରରେ ଗଣିତା ହୁଏ ।

ଆଦର ଯାହାଠୁ ଯିଏ ପାଇଥାଏ

    ସିଏ ତାକୁ ଝୁରି ହୁଏ

ଯେଉଠି ଦେଖିଲେ ଦୁଇ ପାଦ ତାର

     ତା ପାଖକୁ ଧାଇଁ ଯାଏ ।

ଶିକ୍ଷକ ଆଦରେ ପାଇଲେ ପିଲାଟି

    ଭଲ ଚାଟ ଟିଏ ହୁଏ

ବିନା ଆଦରରେ ଭଲ ପିଲାଟିଏ

    ତଳକୁ ଯେ ଯାଇ ଥାଏ ।

ବାପା ମାଆଙ୍କୁ ଆଦର ପାଇଲେ

     ପିଲା ପାଖ ନ ଛାଡନ୍ତି 

ଆଦର ଯେଉଁଠି ଫିକା ପଡି ଯାଏ

    ସେଇଠି ଦୂରେଇ ଯାନ୍ତି ।

ଆଦର ଅଟଇ ଅମୋଘ ଅସ୍ତ୍ରଟେ

    ପରକୁ ଆପଣା କରେ

ଆପଣାର ଲୋକ ଆଦର ନ ଥିଲେ

    ଚାଲି ଯାଇଥାନ୍ତି ଦୂରେ ।

ଅଢେଇ ଦିନିଆ ଏଇତ ଜୀବନ

    ଆଜି ନାହିଁ କାଲି ଯିବ

ସ୍ନେହ ଆଦରର ଏ ସମ୍ପର୍କ ଆମ

    ଚିର ଦିନ ରହି ଥିବ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract