Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Poonam Kulkarni

Tragedy

3  

Poonam Kulkarni

Tragedy

वृद्धाश्रमात

वृद्धाश्रमात

1 min
282


घुसमटून जातात अनेक श्वास 

त्या वृद्धाश्रमात....

थरथरणारे हात आधार शोधतात

त्या वृद्धाश्रमात....

रडणारे डोळे अख्खी रात जागून काढतात

त्या वृद्धाश्रमात....

स्वतःच्याच प्रतिमा आरशात न पाहणारे चेहरे 

त्या वृद्धाश्रमात....

थकून भागून सुरकतलेले ते पाय

त्या वृद्धाश्रमात....

पारावर बसून तासनतास वाट पाहणारे डोळे

त्या वृद्धाश्रमात....


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Tragedy