Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sourabh Powar SP

Abstract

1.0  

Sourabh Powar SP

Abstract

चारोळी - "मी"

चारोळी - "मी"

1 min
14.4K


असा ही मी एक 
दगडांच्या देशातला 
जिथे जाती-पातीने
माणुसकीचा गळा घोटलेला 


Rate this content
Log in