Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Meera Raikwar

Romance

3  

Meera Raikwar

Romance

वो सावन कब होगा

वो सावन कब होगा

1 min
169


न जाने वो सावन कब होगा

जब मैं तेरे पहलू में खोई

खुली आँखों से स्वप्न देखूंगी

हाथों में तेरा हाथ होगा

मधुर मनभावन घड़ी में

न जाने वो सावन कब होगा।

रिमझिम रिमझिम बरसती मेघा

चंद्र पर छाई बदरी काली

देख आलिंगन में बांध कब

चूमूंगी तेरा श्यामसुंदर मुख मैं

न जाने वो सावन कब होगा

उड़ते हम फिज़ाओं में तन्हा

चांद सूरज नभ के तारे

नहीं वो तुम बिन उजियारे

कब बन आऊं अभिसारिका मैं

न जाने वो सावन कब होगा 


         


 


Rate this content
Log in