Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

V. Aaradhyaa

Tragedy

4  

V. Aaradhyaa

Tragedy

वक्त ने कैसे मंज़र दिखाए हैं

वक्त ने कैसे मंज़र दिखाए हैं

1 min
347


ज़ब कभी वो जज़्बातों की,

 गहराई दिखाने को कहते हैं !

फिर दिल दिल नहीं रहता,

बस पैमाने ही हुआ करते हैं !


रहता है किसी दिल में कौन,

ये बातें भला कोई क्या जाने !

हमारे दिल में जो रहते हैं ,

हम उन्हें सिर्फ खूब पहचाने !


अक्सर मचलता है ये दिल,

सदा मेरी यादों में वो रहते हैं !

बीच सफर में रहगुज़र ने भी,

कितने अलग मंजर दिखाए हैं !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy