Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Purnima Rai

Romance

3  

Dr.Purnima Rai

Romance

तुम्हें पाने की तमन्ना नहीं खोने का डर

तुम्हें पाने की तमन्ना नहीं खोने का डर

1 min
253


तुम्हें पाने की तमन्ना नही खोने का डर।

बस यूँ ही गुज़र जाये जिंदगी का सफर ।।

जलता रहा था दीया तेज़ आंधियों में ,

अंधेरे को चीरकर बसा प्रेम का नगर।।

क्यों समझ न पाये दबे जज़्बात दिलों के

बरसाते रहे महज अल्फ़ाज़ का कहर। ।

फ़िजा भी महकने लगी औ' खिल गयी कुदरत

तेरे आने की मिली जब हवा को खबर।।

सुलग रहा भीतर धुआं याद की आंच से

चिंगारी बनी "पूर्णिमा "नभ को चूमकर।।


Rate this content
Log in