Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Purnima Rai

Romance

4  

Dr.Purnima Rai

Romance

तस्वीरें याद दिला देती हैं

तस्वीरें याद दिला देती हैं

1 min
394


  

तस्वीरें याद दिला देती हैं 

कि कुछ पीछे छूट गया है

न चाहते हुये भी हमसे

किसी का दिल टूट गया है!! 


कुछ लगता अपना-अपना था 

बस आँख सजीला सपना था

जिस पर हक यूँ जताती थी

वह घड़ा मोह का फूट गया है!! 

न चाहते हुये भी हमसे

किसी का दिल टूट गया है!! 


रह-रह कर याद सताती है

तस्वीर वे बहुत रुलाती है

दु:ख-सुख जग का मेला है

"पूर्णिमा" खुशियाँ कोई लूट गया है

न चाहते हुये भी हमसे

किसी का दिल टूट गया है!! 


Rate this content
Log in