Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Jogender Singh(jogi)

Romance

4.0  

Dr Jogender Singh(jogi)

Romance

ठोकर दर ठोकर

ठोकर दर ठोकर

1 min
11.7K


पैरों की ठोकरें , वरदान सी,

सौभाग्य पैरों में निहित।

फुटबॉल सा उछलता, गिरता,

पिटता, मुस्कुराता दर्द में।

ख़ुद ही लिख डाला ,

हाथ की लकीरों को।


रक्तरंजित काया की ,मरहम पट्टी किस लिए?

मेरी ही आरज़ू ,मिट जाने की।

तड़प तड़प कर, मर जाने की

दर दर ठोकर खाने की।


समझाया था , उसने भी बार बार,

कई बार।

फरेब है, परहेज कर।

मत पी ज़हर।

जी भर पिया , हलाहल ,

रोक ले मुझे , नहीं ऐसी ताकत ज़माने की।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance