Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Jogender Singh(jogi)

Abstract

3.4  

Dr Jogender Singh(jogi)

Abstract

गुरु

गुरु

1 min
206


सिर को प्यार से, अगर उस दिन न सहलाया होता ?

“बेटा “ कह पास न बिठाया होता । 

ना जाने मैं, क्या से क्या हो गया होता ?

एक दिशा दे दी, प्यार भरे स्पर्श ने 

वो स्पर्श , पिटाई का भी हो सकता था 

जैसे अक्सर होता था । 

वो स्पर्श आपका न होता गुरुजी 

तो मैं कक्षा में द्वितीय न आया होता ।

स्पर्श ने आपके ,ज़िंदगी को मेरी वो ख़ूबसूरत मोड़ दिया ।

मुझे क्या से क्या बना दिया ।।

नमन । शत/ शत नमन ।।



Rate this content
Log in