Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanha Shayar Hu Yash Pal

Romance

3  

Tanha Shayar Hu Yash Pal

Romance

तस्वीर

तस्वीर

1 min
210


तू भी अजनबी सा लगने लगा है 

दीखता था पहले हर तरफ , 

रहता था पहले मेरे रूबरू , अब 

किसी किसी कोने में सजने लगा है। 


पहले सीने से लगकर रखते थे 

होठों से भाप उड़ते ही दीखते थे 

कभी खिड़की पर आप उभरते थे ,

आज तेरे तसव्वुर भी कोने पड़ा है। 


नींद आ जाती है बिना देखे तुम्हे 

पहचान नहीं पाते बिना आंखें पोंछे तुम्हे 

सपनो में भी तेरा तकिया कोने पड़ा है

पर जब भी देखि तेरी तस्वीर , 

ना चाहकर भी मुझे खोना पड़ा है। 

तनहा शायर हूँ !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance