Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

GOPAL RAM DANSENA

Tragedy Inspirational

4  

GOPAL RAM DANSENA

Tragedy Inspirational

तेरा साथ

तेरा साथ

1 min
261


तेरा साथ ही सहारा है साथी I

जीवन की भूलभूलैया में

सफ़र को अगर अंजान मानूं I


एक जाना पहचाना तू ही तो है

जिसको मैं पहचान मानूं I

सामने अंजान नजारा है साथी

तेरा साथ ही सहारा है साथी I


कई कसमें निभाता हूँ

कई कसमें खाता हूँ I

ये जीवन जीने के खातिर

कई बहाने बनाता हूँ I


रोता हूं हंसता हूं औरों के खातिर

जीवन दुःख से ही संवारा है साथी

तेरा साथ ही सहारा है साथी I


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy