Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manjula Pandey

Abstract Drama Others

3  

Manjula Pandey

Abstract Drama Others

सफर

सफर

1 min
333


इस जीवन में दुख के जब बादल हैं घिर आते

पल लम्हा-लम्हा गुजरते भारी-से हैं लगते जाते


पर जीवन में खुशियों की जब बारी है आती

पलक झपकाते सवारी इसकी निकल जाती


खुशियों के पल इतने छोटे-छोटे लगते क्यूं

मुश्किलों में ही गहरे जख्म हरे लगते क्यूं


जीवन सफर है दुख- सुख का बड़ा झमेला

पाने खोने का क्रम ही है सफर-ए-जीवन मेला



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract