Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

puja babaria

Abstract

1.7  

puja babaria

Abstract

संभलता हुआ किनारा

संभलता हुआ किनारा

1 min
130


संभलता हुआ था एक किनारा,

जो बाजुओ से यूँ गिर गया ।

आहटे थी दिवार की,

जो बंद कमरे मे ही दब गई ।

हुस्न का खुमार था,

जो जुल्फों से यूँ छुप गया।

चलते थे सोच के बाजार मे,

लेकिन वहाँ भी झूठे किराएदार मिल गए ।

चादरें थी दिल की,

वो भी गुलाम के आयने मे बिक़ गई ।

संभलता कब तक ये किनारा क्योंकि,

नाराजगी के बूंदें यूँ गिरी,

आसमान से कि किनारा ही गायब हो गया ।

    


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract