Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shraddhanjali Shukla

Romance

3  

Shraddhanjali Shukla

Romance

रिश्ते

रिश्ते

1 min
244


कोई समझा नहीं रिश्ता हमारा

इन साँसो का तू ही है सहारा

क्या हुआ गर जो कभी मिल न सके हम

इस रूह पर एक हक है तुम्हारा 


तुझे गले लगा कर छोड़ा था कभी

हाँ तुझसे मुख भी मोड़ा था कभी

उस दर्द का अहसास नहीं तुझको-

मैंने तो जीना छोड़ा था तभी


तेरी मुस्कान दिल में बसाए हैं

वो तस्वीर रूह में सजाए हैं

थामा था हाथ मेरा तूने कभी-

उसी सहारे जीवन बिताए हैं


रोकना भी तुझे गँवारा न हुआ

तेरे बाद कोई हमारा न हुआ

कैसे कह दे कि पराया है तू

तेरे सिवा कोई हमारा न हुआ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance