Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shraddhanjali Shukla

Others

3  

Shraddhanjali Shukla

Others

माँ शेरों वाली

माँ शेरों वाली

1 min
375


आ गई है मेरी शेरों वाली सुनो।

आपदाओं को ये हरने वाली सुनो।।

आ गई ,,,,,,,,,,,,,,,,,

बच्चों ने जो पुकारा चली आई माँ ।

देने प्यार वो सारा चली आई माँ।

दर्द जाएगा अभी आस ये सब बुनो-

आ गई ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

माँ हाथ सर पे रखे अरु कल्याण करे।

अपने बच्चों की खातिर ये रूप धरे।

माँ को दिल से बुलाने की राहें चुनो-

आ गई ,,,,,,,,,,,,,,,

माँ की ममता का तो कोई मोल नहीं।

देने का माँ का कोई भी तौल नहीं।

फैलाके दामन सभी माँ से मांग लो-

आ गई ,,,,,,,,,,,,,,,



Rate this content
Log in