Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Preeti Sharma "ASEEM"

Classics

4.0  

Preeti Sharma "ASEEM"

Classics

राधा कृष्ण

राधा कृष्ण

1 min
145



हम जब अपने ,अस्तित्व से ऊपर हो ।

अपना साक्षात्कार पा जाते है।


ईश्वर आधाररूप प्रेम हो जाते है।

उस क्षितिज बिंदु पर,राधा हो जाते है।


जब समर्पित हो जाते है, प्रेम का आसित्व पा जाते हैं ।

वो प्रेम में रमे हृदय राधा ही हो जाते है।


जो ध्येय को समर्पित हो,ध्यान पा जाते है।।

उसी में एकीकार हो , राधा कृष्ण, कृष्ण राधा हो जाते हैं।



Rate this content
Log in