Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

minni mishra

Romance Inspirational

4  

minni mishra

Romance Inspirational

प्यार

प्यार

1 min
269



मैं बोलती रही

वो सुनते रहे

न बात बढी

न कभी प्यार घटा ।

जब से वो बोलने लगे

मैं सुन न सकी

तब बात बढने लगी

और ..प्यार घटने लगा ।

अब, हम दोनों बोलने लगे

पड़ोसी .. मजे से सुनने लगे

बात फैलने लगी

हम घबराने लगे ।

दिल से दिल में बात शुरू हो गयी

अंदर आग फिर से सुलगने लगी ।

अब मैं कहने लगी

चुपचाप वो सुनने लगे

बात अपने आप सिमटने लगी

प्यार.. लबों से..

फिर छलकने लगा ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance