Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandni Sethi Kochar

Romance Tragedy

2  

Chandni Sethi Kochar

Romance Tragedy

निशानी

निशानी

1 min
182




चाहतो के बाज़ार में

हम उनका इंतज़ार ही कर रहे थे !

वह आए और हमारा ही भाव लग गए !


और तो और हमें तो संभालने का

मौका भी ना दिया उन्होंने,

और वो अपनी दूसरी महोब्बत में

मसरूफ भी हो गए।


कभी वह जो हमारी मंजिल थे !

पर आज वही हमारे लिये

सिर्फ़ एक सड़क हो गए।


कभी इश्क़ किया था,

हमने उनसे अपनी जान से भी ज्यादा !

आज उसी इश्क़ की निशानी के लिए

हम अपनी जिन्दगी संवार गए !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance