Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRATAP CHAUHAN

Abstract Romance Inspirational

4  

PRATAP CHAUHAN

Abstract Romance Inspirational

निजी हो गए

निजी हो गए

1 min
235


आज उपवन में उनसे मिले तो,

ऐसा लगा कोई अपना मिला हो !


अंखियों से अखियां भी मिल गईं,

कभी अजनबी थे निजी हो गए वो !


लगता है जैसे किसी ने ठगा हो,

मुलाकात करना हद हो गया हो !


 वो रूठ जाए तो घबराते हैं हम,

 हम रूठ जाएं तो मनाते नहीं वो !


उनके बिना वक्त गुजरता नहीं है,

लगन है ये ऐसी मन ठहरता नहीं है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract