Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अधिवक्ता संजीव रामपाल मिश्रा बाबा

Tragedy

4  

अधिवक्ता संजीव रामपाल मिश्रा बाबा

Tragedy

मंजिल-ए-आसान

मंजिल-ए-आसान

1 min
243


रुखसत-ए-प्यार में,

गम-ए-जिंदगी जीना,

अच्छा है जिंदगी में,

उल्फतों से लड़ना,


प्यार मे हार कर जीना,

हसरतों से बेहतर जीना।

बहार-ए-फूल खिलते,

चमन जब नहीं जलते।


जलकर ही चमकते,

परिवरिश-ए-तरशते।

सुबह शाम दीदार,

सींचा गया प्यार,


अंधेरों में रोशनी,

खुशनशीब जिंदगी,

जीने की राह,

मंजिल-ए-आसान।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy