Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

somadatta kulkarni

Fantasy

4  

somadatta kulkarni

Fantasy

जादू

जादू

1 min
296


क्या बताए बलमा हम तुझे 

जादू तेरा हमपे चल गया

हम ना हम रहे कहिंके

दिल हमारा आपने चुरा लिया     १


जब नजर से नजर मिली

जानम ऐसा असर हो गया

सब कुछ अपना खो बैठे

ये दिल भी तुम्हारा हो गया   २


ना दिन मालूम रहता था हमे

रात का कोई ठिकाना नही 

गहरी आँखो मे डूब गया हुं

इससे निकलना आसान नहीं  ३


ये जादू तेरे नजरोंका कंबख्त

इससे संभलना हमे मंजूर नहीं

चाहे कितने तुम तीर चलावो

हमे अब आपसे शिकायत नहीं ४


Rate this content
Log in