Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Narendra Pratap Singh

Drama Romance

1  

Narendra Pratap Singh

Drama Romance

इत्र के शहर वाली लड़की

इत्र के शहर वाली लड़की

1 min
304


रख छोड़े मैंने कुछ,

अपने ख्वाब तेरे लिए,

उन्हें टांग दिया है उन,

रास्तों में लगे पेड़ों पर !


जिस रास्ते पर,

बिछा दिये थे अरमां सारे,

ताकि जब तुम गुज़रो इन,

अरमानों को कुचलकर !


तो ख्वाब ओस की बूंदों की,

तरह तुम पर बरस कर,

तुम्हें, मेरी याद दिलाता रहे,

और याद दिलाता रहे !


हर वो मेरा अधूरापन,

जो हो सकता था पूरा तुम्हारे,

आने से...


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama