Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shahid Kazi

Romance

4  

Shahid Kazi

Romance

हसरत

हसरत

1 min
376


एक सीधी सी ज़िन्दगी की चाह थी 

पर नसीब में लिखी एक अलग ही राह थी ॥


छोटी सी दुनिया में खुश था मेरा जहाँ 

कर बैठे इश्क़ जाने कब जाने कहाँ ॥


शायरी लिख अपने अरमान दुनिया जहाँ को बताते

सामने उनके ना जाने क्यूँ लब सिल से जाते ॥


आँखों में एक कशिश छुपा रखे हम

दिल की हसरत दिल ही में दबा रखे हम ॥


काश! थोड़ी सी हिम्मत कभी जुटा पाते

कुछ हसीन यादें साथ उनके हम बना पाते ॥


मन जो कर भी देते वह तो क्या 

काम से काम अफ़सोस में तो हर दिन ना बिताते ॥ 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance