Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sumit Malhotra

Romance

4  

Sumit Malhotra

Romance

होली में हम-तुम

होली में हम-तुम

1 min
247


चलो ना होली के दिन मिल के हम,

दोनों राधा और कृष्ण बनकर आज।


प्रेम के रंगों से पूरी तरह सराबोर होकर,

संग-संग होली का त्यौहार हम-तुम मनाए।


होली के दिन पानी की टप-टप करती,

भिन्न-भिन्न रंगों से बनी रंग-बिरंगी बूंदें भी।


तुम पर बेतहाशा पानी की पिचकारी,

और रंगों से सराबोर होकर भीगते हुए हम-तुम।


आज तो हम तुमको बिल्कुल नहीं छोड़ेंगे,

गोरे बदन पर रंग लगा पानी से होली खेलेंगे।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance