Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Yogesh Kanava Litkan2020

Romance

4.5  

Yogesh Kanava Litkan2020

Romance

ग़ज़ल

ग़ज़ल

1 min
282



तेरे अश्क़-ए -पनाह से दीवाना हुआ जाता हूँ , 

शमीम -ए - पैक़र तेरी से दीवाना हुआ जाता हूँ। 

गहरे इन गेसुओं की बू है तेरे मुख़्तलिफ़ सी ,

इनकी छाहँ को बस मैं दीवाना हुआ जाता हूँ। 

जिस्म तेरा ढला है तेरा अब- ए - कुंदन में ,

इसकी ओर खिचा बस दीवाना हुआ जाता हूँ। 

ये शोखियाँ ,ये मस्तियाँ ,ये बांकपन तेरा ,

दिल जिगर क़ुर्बान , बस दीवाना हुआ जाता हूँ। 

रग -ए - गुल को शर्माए ये कमर तेरी ,

शोख अप्सरा हो बस दीवाना हुआ जाता हूँ। 

सितम की आग है तेरे जिस्म में जाना ,

बाख़ुदा सितम की आग है तेरे जिस्म में ,

फना होने दो इस आग में ,दीवाना हूं जाता हूँ। 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance