Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Riyaz Khan

Romance Tragedy Fantasy

4  

Riyaz Khan

Romance Tragedy Fantasy

दरिया !

दरिया !

1 min
267


मुझे इश्क़ था एक दरिया से,

जो भरी में सूख गया !


प्यासे लब और प्यासी आँख,

छोड़ कर वो दूर गया !


ऐसी क्या ही जल्दी थी,

मज़दूरी छोड़ मजदूर गया !


बताती है रस्सी राज़ दहके की,

लिख कर शायरी वो मजबूर गया !


पहले थामा हाथ मेरा,

फिर मेरी आँखों से दूर गया !


इसे कहते है करना धोका ख्वाबों से,

ख्वाब दिखाकर वो दिल तोड़ गया !


मुझे इश्क़ था एक दरिया से,

जो भरी बारिश में सूख गया !



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance