Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

pawan mohakul

Tragedy Fantasy

3  

pawan mohakul

Tragedy Fantasy

दिल मुझे छोड़कर नहीं जता

दिल मुझे छोड़कर नहीं जता

1 min
221


ऐसा तो नहीं है की तुम्हे सुनाई ही नहीं आती,

बस मेरा चुप पर तुम्हारी ध्यान नहीं जाति ।


मेरे आंखों का पानी कभी चखकर देखना,

जाम इससे ज्यादा तो नसीला नहीं आता ।


तुम पुकारो मुझे और मैं लौट भी ना पाऊं,

मोहब्बत में कभी ऐसा मुकाम नहीं आता ।


मेरे होटों पर खामोशी नहीं तेरी होठ होना था,

शायद कभी दिल मुझे छोड़कर नहीं जाता ।


Rate this content
Log in