Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Harish Bhatt

Tragedy

4.5  

Harish Bhatt

Tragedy

अहसास

अहसास

1 min
320


चेहरे पर उग आयी झुर्रियां 

दिल कहता है अब बस !

बहुत जान लिया ज़माने को 

बस नहीं जान पाया तो, 

सिर्फ अपने मन की बात 

काश ! सुनी होती दिल की


अब दिमाग भी नहीं साथ 

बचपन में सुनी अपनों की, 

तो जवानी बीती परायों में 

अब न अपने साथ, न पराये

चेहरे पर उग आयी झुर्रियां 

दिल कहता है अब बस !


चार पैसे कमाने को धुन में

जिंदगी व्यस्त क्या हुई

अब अकेलेपन के दंश में 

डॉक्टर ने थमा दी चार गोली 

धीरे-धीरे बदल रहा मुखौटा

क्योंकि उग आयी झुर्रियां 

दिल कहता है अब बस ! 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy