Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Harry Solanki

Romance

3  

Harry Solanki

Romance

પ્રશ્ન-જવાબ

પ્રશ્ન-જવાબ

1 min
223


તે મને પૂછેલો એ પ્રશ્ન યાદ છે ને ?

મેં તને કિધેલ એ જવાબ યાદ છે ને ?


તે એકવાર મને પૂછેલ પ્રેમ છે ને ?

મેં કિધેલ એ તો વ્યવહાર છે ને ?


તે એકવાર મને પૂછેલ રાહ છે ને ?

મેં કિધેલ એ આખી જિંદગી છે ને ?


તે એકવાર મને પૂછેલ ચાહ છેને ?

મેં કિધેલ એ જ તો અધૂરી છે ને ?


મેં તને કિધેલ એ જવાબ યાદ છે ને ?

તે મને પૂછેલ એ પ્રશ્ન તો યાદ છે ને ?


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Romance