Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BINAL PATEL

Romance Inspirational

3  

BINAL PATEL

Romance Inspirational

મારી વાત

મારી વાત

1 min
329


શબ્દે-શબ્દે સ્ફૂર્તિ વધે એવી જ વાણી વાપરું,

 'મા સરસ્વતી'નાં આશીર્વાદ સમજી, હું સ્વીકારું,


 સાચી-ખોટી વખાણ-નિંદાથી, છકી કે તૂટી ન જાઉં,

 એક ધ્યેય રાખી, સદંતર હું સીધા માર્ગે ચાલતી રહું,


 પુસ્તકનાં પાનાં ફેરવું, વાંચતાં-વાંચતાં સ્મિત કરું,

 વિચારોની ગતિ ઊંડી ઉતરે ને હું એમાં ભ્રમણ કરતી થાઉં.


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Romance