Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sowndari samarasam

Romance

4  

sowndari samarasam

Romance

என்றும் உனக்காகவே

என்றும் உனக்காகவே

1 min
203


பல நாட்கள் 

கனவுகளோடு💞

பேசி பழகிய நான் 💙

நிஜத்திலே உன்னிடம் பேசும்போது 

கனவில் மிதப்பதுபோலவே 💜

நினைந்து மடிகிறேன் உன்னிடம்.. 💗


அன்புக்கு அதிகம் வலிமை உண்டு 💕

உன்னிடம் அத்தனை 

ஆசை கனவுகளையும் கொட்டி 

தீர்த்துவிட்டேன் இன்று..💖


பிரியமோ காதலோ💘 தெரியவில்லை நினைத்து இரசித்து 

உருகிய காலங்கள் 

என்றும் உனக்காகவே..💝


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Romance