Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamta Rani

Romance

4.8  

Mamta Rani

Romance

वजह तुम हो

वजह तुम हो

1 min
356


फ़िल्म-सिटीलाइट्स

गाना-मुस्कुराने की वजह तुम हो


दिल लगाने की वजह तुम हो

पास आने की वजह तुम हो

दिल लगे ना एक पल तेरा बिना

ओ रे सवारियां, ओ रे सवारियां


कुछ वक़्त थम जा रुक जा ठहर जा

कुछ बातें तेरी कुछ मेरी कर जा

दिल लगे ना .....................

ओ रे .….............


कुछ गम आये तो साथ तुम निभाना

दिल घबराए तो इसे सुकून तुम पहुँचाना

दिल लगे ना....................

ओ रे ..................


जो भी हो जिंदगी उसे जी लेंगे हम

जैसे भी हो हालात उसे बाँट लेंगे हम

दिल लगे ना ....................

ओ रे ................


दिल लगाने की वजह तुम हो

पास आने की वजह तुम हो

दिल लगे ना .................

ओ रे ...........



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance