Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Tragedy

4  

Prafulla Chandra Mishra

Tragedy

ଯାଯାବର

ଯାଯାବର

1 min
3


      

ଅସୁମାରି ଆଶା ନେଇ ସହରରୁ ସହର

ଘୁରି ବୁଲୁ ଥାଏ ମୁହିଁ ମୁଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର

ନିତି ଗଢେ ନିତି ଭାଙ୍ଗେ (ମୋ) ସପନର ଘର

କେହି ନାହିଁ ଏ ସଂସାରେ ମୋହର ନିଜର

ମୁଉଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର,ସୀମା ହୀନ ଆଶା ।


ମୋ ଭାଗ୍ୟ ରବି କୁ ମେଘ ଦେଇଅଛି ଘୋଡାଇ

ମୋ ଜୀବନ ହତାଶାର ଅଜଣା ଅଳକା ନଈ

ବନ୍ଧୁର ପଥରେ ସେତ ଯାଉଅଛି ବହି

ତା କୂଳେ ଗଢେ ବସି ଆଶାର ବାଲିଘର

ମୁଉଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର, ସୀମା ହୀନ ଆଶା ।


ବଞ୍ଜାରା ଜୀବନ ନେଇ ପଲ୍ଲୀ ରୁ ମୁଁ ପଲ୍ଲୀକୁ

ଏଇ ମାଟି ମାଆ କେବେ ଡାକିନି ତା କୋଳକୁ

ଅଲୋଡା ଜୀବନ ମୋର ଆସେନା କାମକୁ

ଦୁର୍ବିସହ ପଥେ ପଥର ଜୀବନ ମୋର

ମୁଉଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର, ସୀମା ହୀନ ଆଶା ।


ସୁଖର ସଉଧ ମୋ ପାଇଁ ଅଟେ ବିଡମ୍ଵନା

ହଜାଇ ଦେଇଛି ମୋହର ନିଜର ଠିକଣା

ପ୍ରଲମ୍ଵିତ ପଥ ସମ ଜୀବନ ମୋହର

ସବୁ ଋତୁ ସବୁ ଦିନ ମୋର ଏକାକାର

ମୁଉଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର, ସୀମା ହୀନ ଆଶା ।


ଯାଯାବର ଜୀବନଟା ତ ସୁଦୁ ମରୁବାଲି

ମରିଚିକା ଖେଳଇ ସିନା ନମିଳଇ ପାଣି

ଜୀବନଟା ହୁଏ ଖାଲି ଡହଳ ବିକଳ

କେହି କେବେ ରଖେନାହିଁ ଖବର ମୋହର

ମୁଉଁ ଗୋଟେ ଯାଯାବର, ସୀମା ହୀନ ଆଶା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy