Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Drama Romance Classics

3  

Satyanarayan Sahoo

Drama Romance Classics

ଯାତ୍ରା

ଯାତ୍ରା

1 min
180



ଯାତ୍ରା ଶବ୍ଦ ଟିରୁ ଅନେକ ଭାବକୁ

ବୁଝି ବାକୁ ପାଇ ଥାଉ

ନାଟକ , ଅପେରା , ଅଭିନୟ ଲୀଳା ,

ସୁଆଙ୍ଗ ଆଦି କୁ କହୁ ।

ଲୋକ ନାଟକ ର ବିସ୍ତିର୍ଣ୍ଣ ଭଣ୍ଡାର

ଯାତ୍ରା କହିଥାନ୍ତି ଜନେ

ନୃତ୍ୟ , ଗୀତ , କଳା , ବିନ୍ୟାସେ ମଞ୍ଜୁଳା

ଅଙ୍ଗ ଭଙ୍ଗୀ ପ୍ରଦର୍ଶନେ ।

ଦର୍ଶକ ଙ୍କ ମନେ ତୃପତି ପ୍ରଦାନ

ସହିତ ଶିକ୍ଷା ସଂସ୍କୃତି

ପ୍ରଚାର ପ୍ରସାର ମାଧ୍ୟମ ଅଟେ ଯେ

ମନୋ ରଞ୍ଜନ , ଜାଗୃତି ।

ପ୍ରଗତି ସାଧଇ ନାଟ୍ୟ କଳା ସେହି

ବିଦ୍ୟା , ବୁଦ୍ଧି , ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ

ଚେତନା ଜାଗ୍ରତ କରାଏ ସେ ନିତ୍ୟ

ଜ୍ଞାନ କୌଶଳ ଯୋଗାଇ ।

ଦେବାକୁ ଯୋଜନା ରହି ଥାଏ ଭରି

କୌଶଳ ର ପ୍ରଦର୍ଶନ

ଶୈଳୀ ଧାରା ଆଉ ଚମତ୍କାର ଭାଷା

ଭାବ ବ୍ୟଞ୍ଜନା ଘେନିଣ ।

ଅଭିନୟ ମାଧ୍ୟମରେ ଦିଏ ଶିକ୍ଷା

ସଂସ୍କୃତି , ସଭ୍ୟତା ଆମ

ପରମ୍ପରା ଧାରା ବଜାୟ ରଖିବା

ପାଇଁ କରେ ବହୁ କାମ ।

ବହୁ ତଥ୍ୟ , ତତ୍ତ୍ୱ , ସମସ୍ୟା ଇତ୍ୟାଦି

ବିଷୟ ଉପ ରେ ଚର୍ଚ୍ଚା

ସମ୍ୱନ୍ଧରେ ଆଧାରିତ ପ୍ରାମାଣିକ

ଅନେକ ଧାରଣା ଚିନ୍ତା ।

ବୁଝାମଣା କୁସଂସ୍କାର ଦୂର ଦୃଷ୍ଟି

ଆକର୍ଷଣ କରିବାକୁ

ଭାବ ମୟ ଶୋଭା ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ଆଭା

ପ୍ରଦୀପ୍ତ ଲୋକ କଳାକୁ ।

ଯାତ୍ରା କୁହାଯାଏ ମନ ମୋହି ନିଏ

ଅଭିନୟ ମାଧ୍ୟମରେ

ସମାଜ ବ୍ୟବସ୍ଥା ଅନୁଧ୍ୟାନ କରି

ସମୀକ୍ଷା ଯେ ନିତି କରେ ।

ସମାଜ ନିର୍ଚ୍ଛକ ଛବି ର ବାହକ

ମନ ପ୍ରାଣ ରେ ସେ ତୃପ୍ତି

ଶୀହରଣ ସୃଷ୍ଟି କରି , ଦିଏ ନିତ୍ୟେ

କରଇ ଆନନ୍ଦ ବୃଷ୍ଟି ।

ଭାବ ମୟ କେତେ ସୁବlରତ ଏହି

ଭାବ ଭଙ୍ଗୀ ପ୍ରଦର୍ଶନ

ଶୈଳୀ ମ।ଧ୍ୟମ ରେ ଦିଏ ନିରନ୍ତରେ

ବିପୁଳ ନବ ଆହ୍ଵାନ ।

ନୃତ୍ୟ ଗୀତ , ବାଦ୍ୟ , ଅଭିନୟ ସହ

ଯାତ୍ରା ରେ ମାତନ୍ତି ଜନେ

ନାଟକୀୟତା ରେ ହରେ ଜନ ମନ

ଉଲ୍ଲାସ ସଞ୍ଚାରୀ ପ୍ରାଣେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama