Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational

4.5  

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational

ଉତ୍ସର୍ଗ

ଉତ୍ସର୍ଗ

1 min
348


ମିତ ଲୋ ମିତ ଲୋ ଲଗେଇ ଦେ ରଙ୍ଗ

ଫେରିବ ନାହିଁ ଏ ବର୍ଷ

ଶୁୁଭ ଲଗ୍ନ ମୋର ସ୍ଥିର ହେଲା ସାଥୀ

ଲିିିଭି ଯିିବ ସବୁ ହସ ।


ଦାଣ୍ଡ ଧୂଳି ଖେଳ ଆମ୍ବ ତୋଟା ମେଳ

ଆଉ ତ ଆସିବ ନାହିଁ

ହଳଦୀ କାଠୁଆ ପୋଖରୀ ତୁଠର

ସୁୁଖ ସବୁ ହେବ ଛାଇ ।


ଗାଲରେ ମାରିିିଦେ ନାଲି ରଙ୍ଗ ଟିକେ

ରାଗ ରୁଷା ଯିିବ ଚାଲି

ମୋ ମନ ବେଦନା ବଧୂରେ ଗୋପନ

କହୁ ଥିଲି ଝିଅ ବୋଲି ।


କଳା ଅଞ୍ଜନରେ ଆଖିକୁ ସଜାଅ

ଶୁୁୁଖି ଯିବ ଯେତେ ଲୁହ

ପରାୟା ରାଇଜେ କାହାକୁ କହିବି

ଅନ୍ତର ଜ୍ଜଳନ କୋହ ।


କରଶାଖା ମୋର ମେହେନ୍ଦିରେ ରଙ୍ଗି

ଲେଖି ଦେ ପ୍ରିିିୟଙ୍କ ନାମ

ମୋ ଜୀବନ ପଛେ ମାଟିିିରେ ମିଶିବ

ତାଙ୍କୁ ନ ଛୁଅନ୍ତୁ ଯମ ।


ବଉଳ ପାଟକୁ ମନ୍ତୁରେଇ ଦେବୁ

ବାପଘର ସ୍ନେହ ଦେଇ

ଧୋବ ଚାଉଳରେ ଆଞ୍ଜୁୁୁଳିି ବାଢିବି

ଆଶିଷ ସାଉଁଟା ପାଇଁ ।


ଆଗାମୀ ବରଷ ଥିବି କି ନଥିବି

ଏଇ ଶେଷ ହୋଲି ଖେଳ

ସଜେଇ ଦେ ମିତ ନେବି ମୁଁ ମେଲାଣି

ଆସିଲା ବିଛେଦ ବେଳ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy