Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Tikeshwar Sahu

Abstract

3  

Tikeshwar Sahu

Abstract

ଉଡ଼ାଣ

ଉଡ଼ାଣ

1 min
138


ପକ୍ଷୀ ଉଡ଼ାଣ ମାରେ ଦୂର ଆକାଶକୁ

ମାନେନା ସେ ଭିନ୍ନ ଦେଶର ସୀମା ସରହଦ

ଉଡ଼ିଚାଲେ ଦେଶରୁ ଦେଶକୁ ,

ଉଡ଼ାଣ ନିଶିଦ୍ଧ କିନ୍ତୁ ମଣିଷ ମାନଙ୍କୁ ଯିବାରେ,

ଭାବନା ବାଣ୍ଟିବାରେ ।

ଫୁଲର ବାସ୍ନା ହେଉ କି ପୁତିମୟ ଗନ୍ଧ ଉଡ଼ାଣ ଦିଏ

ପଡ଼ିଶା କାନ୍ଥକୁ ଡେଇଁ,

ବାସ୍ନା ଉଡ଼ାଣ ମାରେ ଦେଶ ସୀମା ଡେଇଁ ,

ଲାଗେନାହିଁ କିଛି ତ ପ୍ରତିବନ୍ଧକ,

ପ୍ରତିବନ୍ଧକ ଖାଲି ତୁମ ଆମ ପାଇଁ

ଯେଉଁଠି ଉଡ଼ାଣ ମନା ମଣିଷର 

ଚଳଣୀ ସବୁକୁ ।

ନଦୀଜଳ ବହିଯାଏ ତଳକୁ ତଳକୁ

ଦେଇଯାଏ ଅମୃତ 

କରିଥାଏ ତୃଷ୍ଣା ନିବାରଣ

ଭାବେନାହିଁ କେବେ କିଏ ପର କିଏ ଆପଣାର ,

ତଥାପି ଉଡ଼ାଣ ମନା ନଦୀ ଜଳନେଇ

ରାଜ୍ୟ ରାଜ୍ୟ ଲାଗିଥାଏ ଦ୍ବନ୍ଦ୍ବ ,

ତା ବି କେଉଁ ପରମାଣୁ ଯୁଦ୍ଧରୁ କମ୍ ନୁହେଁ ।

ଗତିରୋଧ କରି ପାରିବ କି

ବାୟୁର ଅବାଧ ପ୍ରବାହକୁ ,

ସୂର୍ଯ୍ଯରଶ୍ମୀର କିରଣ ଦାନକୁ,

ସଙ୍ଗୀତର ସ୍ବର ଲହରୀକୁ,

ବାଦ୍ୟର ସୁଲଳିତ ତାନକୁ,

କିନ୍ତୁ ଉଡ଼ାଣ ବନ୍ଦ କରିଦେଇ ପାରୁଛ

ମଣିଷର ଯାତାୟାତକୁ ।

ତେବେ କ'ଣ !

ଶିଶୁର ହସରେ ପାର୍ଥକ୍ଯ ,

ନାରୀର ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ପାର୍ଥକ୍ଯ,

ପଶୁଭଳି ଅତ୍ଯାଚାରରେ ଭିନ୍ନତା,

ସାଧାରଣ ନାଗରୀକର ଅଧିକାର ଛଡ଼ାଇ ନେବାରେ

କ୍ରୁରତା,ଆଉ

ଉଡ଼ାଣ ମନା ତେବେ କେଉଁଥିରେ ।

ଉଡ଼ାଣ ବନ୍ଦ କରିପାରିବନି

ପକ୍ଷୀ ଉଡ଼ିବାରେ , 

ଓହୋ ! ପକ୍ଷୀ ଭଳି ଦେଖାଯାଉଥିବା

ଉଡ଼ାଜାହାଜର ଉଡ଼ାଣ ମନା

ଅନ୍ୟ ଦେଶର ବାୟୁସୀମା ଡେଇଁ,

ସେ ଦେଶର ବଂଧୁଙ୍କୁ କୁଣ୍ଢେଇବାରେ ,

ତଥାପି କ'ଣ !

ଉଡ଼ାଣ ବନ୍ଦ କରି କି ପାରିବା ତାଙ୍କୁ ଭଲ ପାଇବାରେ ?

ଉଡ଼ାଣ ଭରିଯାଉ ସବୁରି ପ୍ରାଣରେ

ଅନ୍ତରରେ

ହୄଦୟରେ 

ଆବେଗରେ 

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଭଲ ପାଇବାରେ ।

ଉଡ଼ାଣ ହୋଇଯାଉ

ଜଗନ୍ନାଥମୟ ,ପ୍ରେମମୟ,

ଆନନ୍ଦମୟ ।


Rate this content
Log in